piatok 26. októbra 2018

Balíček z US 3/2018

Ahojte 😉 Dnes si dáme niečo aktuálne. Dnes okolo pol piatej mi kuriér DHL priniesol balíček z US s bábikami, ktoré som mala uložené na sklade v USA. Musím sa pochváliť, že obe sú z tohto roku. Prvú som si kúpila sama, nakoľko som o nej snívala už dlhšie, ale jej ceny na ebay nie sú práve priaznivé, druhú mi kúpil môj partner k narodeninám.


Balík dokopy obsahoval Fantasy Mermaid Kaylu, Holiday Barbie 2012 brunette, model muse telíčko, stojan a šatočky od Tim Gunn Barbie.

Nádherná usmievavá Kayla
Z tejto Mackie som bola už dlhšie odvarená, ale na živo ma ešte viac prekvapila. Je dokonalá. Moc ĎAKUJEM môjmu miláčikovi <3




Šaty od bábiky Tim Gunn som obliekla na telíčko, aby som videla, ako sadne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....