pondelok 9. marca 2020

1992 Sunsensation Kira - Lucien

Ahojte priatelia Usmívající se Konečne sa dostávam k predstaveniu svojho prvého prírastku roku 2020. Je ním nádherná plážov Kiruška a som za ňu extrémne vďačná Vílinke. Prišla síce už vybalená, ale v tak nádhernom stave. Prvé tri fotky som fotila hneď po rozbalení balíku 15. 01. Veľmi som ju chcela fotiť vonku, takže sme si chvíľu počkali a v jeden nádherný slnečný deň, štvrtok 27. 02. som ju vzala na fotenie na Strieborné jazero. Až doma som zistila, že niektoré fotky sú dosť presvetlené, hádam vám to nebude vadiť.



Na jazere





Na tejto bábike najviac obdivujem vlasy. Je to asi u mňa bábika s najhustejšími vlasmi. Sú krásne čierne a do toho je pár prameňov hnedo-červených. Nádhera.

Tie vlasy zbožňujem.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....