utorok 31. marca 2020

Darček od Martinky P.

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásny utorok. Všimla som si, že niekde ste sa dočkali aj snehu, tak ten mi nechýba. Na šťastie u nás je "len" chladno, ale bez snehu. Dnes si predstavíme šatočky, ktoré som dostala pri poslednej várke šiat od Martinky ako darček, čím ma hrozne prekvapila. Pôvodne mi chcela dať iné, ale poprosila som ju, že ak môže, nech mi urobí také, ako urobila Dominikovi, s tým výstrihom. Maťka je úžasná a tak sme si ťapli. Šaty ma čakali u Lucky, ako ste už čítali dávnejšie. Hneď u nej som ich dala Annelie, lebo aj Maťka ich fotila na úžasnej černoške Halle Berry. Tú žiaľ v zbierke nemám, hoci by som sa jej vôbec nebránila.

Dnes si to trošku oživíme aj pesničkou, ktorá pred chvíľou šla v rádiu a ja ju môžem:
No a už Annelie








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....