sobota 14. marca 2020

Januárové obchodové foto

Ahojte priatelia Usmívající se Prajem vám krásnu sobotu. V rámci vyhlásenia krízového stavu v oboch republikách sú na tento víkend zatvorené nákupné centrá s výnimkou potravín, drogérií a lekárni v Bratislave. Myslím, že je to úplne vhodný krok. Viete o mne, že čo sa týka "tej, ktorú netreba menovať" nepodlieham panike, ale v rámci svojich možností sa snažím chrániť a dodržiavať opatrenia vlády aj WHO.
Samozrejme tieto fotky sú z januára, kedy (ak si dobre pamätám) ešte v Európe nebol potvrdený ani jeden pozitívny prípad, takže do obchodov sme chodili úplne bežne. A tak si to dnes virtuálne pripomeňme.

06. 01. 2020, na Troch kráľov, sú bežne obchody zatvorené. Boli sme s drahým na návšteve u kamarátok a tie, či nejdeme s nimi do Metra. Bola som prekvapená, že Metro je otvorené a keďže som v ňom nikdy predtým ešte nebola a vedela som, že Ľubo si v tom ich Metre kúpil pár bábik, tak som to brala ako skvelú príležitosť. Samotné Metro mi prišlo ako Tesco iba o mnoho väčšie. Žiaľ, hračky mali pomerne biedne a čo sa týka Barbie, takmer nič.



Na druhý deň, 07. 01. 2020, mi Lucka napísala, že si ide čosi vybaviť do Bratislavy a potom by sa chcela zastaviť v Centráli. Navrhla som jej, že by som sa k nej mohla pridať, keďže bol pekný slnečný deň a ja som bola sama doma a nechcelo sa mi byť samej doma. Lucka súhlasila a stretli sme sa v Centráli. A aby dve zberateľky nešli do hračkárstva, to sa nedalo. Do Pompa sme šli tiež, ale tam som nefotila.



Príjemne nás obe prekvapil výskyt 60teho výročia v Dráčiku, keďže Dráčik posledné roky zberateľské novinky viac-menej nemáva, ale aj tak to bola jediná zberateľská Barbie, ktorú tam mali.

Cena je o 5€ menej ako v AllToys.

Myslím, že presne tieto dva oblečky má Ľubo. Ak nie, tak ma opraví.

Nad Look šatníkom sme sa skoro zľutovali, myslím, že bol zlanený na 35€. Nakoniec ho nejaký rodinný príslušník išiel kúpiť pre zberateľku do ČR :-)



O pár dní som išla otestovať aj náš Dráčik, 11. 01. 2020

Táto veselá suknička sa mi veľmi prihovárala, ale nakoniec som ju tam nechala.


Uvažovala som aj na touto sukničkou. Nakoniec som nevzala ani jednu z nich a kúpila som si úplne inú v Bratislave, ktorú sa vám chystám ešte nafotiť.




60te výročie ma potešila aj v Senci.

Myslím, že tento senecký kúsok má nádhernú maľbu. Asi jednu z najkrajších, dokonca je krajšia ako maľba mojej Glorie.


Tieto tri fotky sú z Pepca SC, ktoré je takmer vedľa Dráčika, 11. 01. 2020



Tesco SC, 18. 01. 2020


Tieto dve fotky sú z lokálneho hračkárstva, papierníctva a obchodíku so všetkým možným a nemožným tovarom, 20. 01. 2020.

Náhradné hlavičky k Fashionistas Swapping Style.


2 komentáre:

  1. Ahoj, v akom obchode v Senci mali tie Swappin Styles hlavičky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V zmiešanom obchode - papiernictvo, hračky, kreatívne potreby

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....