piatok 13. marca 2020

1993 Secret Heart Barbie/Crystal Barbie - Hilária

Ahojte priatelia 😊 Dnes si predstavíme môj posledný prírastok roku 2019. Teda bábiku, ktorá prišla posledná, nie že by mi pár predstavení z minulého roku nechýbalo. Včera bol krásny slnečný deň a mne sa podarilo konečne túto bábiku dofotiť. Meno Hilária som jej vybrala podľa významu, lebo to znamená šťastná a presne tento pocit z 90tkových Superstariek ja proste mám. Tiež som šťastná, že po toľkých rokoch sa mi splnil detský sen a bábika býva u mňa. Zvyčajne už detským bábikovským snom extra nepodlieham, ale pred Vianocami som mala takú náladu. Objednala som si najprv jednu originál v krabici do skladu v US, ale tam mi po pár dňoch predajca zrušil objednávku, tak som si ešte objednala jednu, ktorá mala mať len poničenú krabicu s doručením na Slovensko.
Kočka dorazila do práce 11. 12., keďže kuriér DPD, ktorý roznáša našu ulicu, roznáša aj logistické centrum a z času na čas sa stretneme u nás v práci. Volal mi chudák 3x, že nestíha a príde až večer, povedala som mu, aby bol v pohode, že do 20tej som tam a keby nie, nech to dá vedúcemu, že on mi to predá, ale pán kuriér prišiel okolo pol ôsmej, očividne vyčerpaný, ale stále s dobrou náladou, za čo má dodnes môj obdiv.

Najprv trochu reklamy, v ktorej som sa do bábiky zamilovala.

Fotky z práce, 11. 12. 2019




Fotky doma, 11. 12. 2019


Včerajšie fotky, 12. 03. 2020

Chcela som vám ukázať meniace sa srdiečka, ale včera bolo tak teplo, že mizli srdiečka viac menej samé, ale vľavo dole vidíte, aké to je, keď ich vôbec nevidieť a napravo sú mierne viditeľné, ľad sa mi nechcelo robiť. Možno niekedy v budúcnosti.



Vlásky zažili svoje, ale stále sú prekrásne.

Prstienok je taký klasický, trochu ma mrzí, že nie je v tvare srdiečka ako náušničky a náhrdelník.

Oblečenie ma mierne prekvapilo. Keďže šaty nie sú šaty, ale topík s vrchnou sukničkou, suknička a samostatná spodnička/minisuknička.

Samostatná spodnička


Topánky má klasické 90tkové lodičky v bielej farbe.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....