nedeľa 29. marca 2020

Opäť niečo z tých obchodov

Ahojte priatelia 😊 Vzhľadom k aktuálnej situácii, kedy sú klasické hračkárstva ešte stále zatvorené, ale ja verím, že keďže od 30. 03. môžu otvoriť nejaké prevádzky, že čoskoro to bude možné aj s hračkárstvami. Dúfam. Hoci by som si asi nič nekúpila, rada som do nich chodievala a nejaké moje potulky zo začiatku roka si pripomenieme aj dnes.

Tesco Senec, 28. 12. 2019 - povianočný výpredaj



Tesco Senec, 18. 01. 2020

Dráčik Senec, 29. 01. 2020

Je to fakt vydarený kus, povedala by som, že ešte krajší ako moja.




Toto spojenie černošského dieťatka a ázijskej doktorky mi prišlo milé.


Marťanková zelená suknička z tohto setu ma vždy láka si ho kúpiť, keďže tohto marťanka z Toy Story zbožňujem.

Medzi nasledujúcimi dvomi sukničkami som sa dosť dlho rozhodovala. Nakoniec som nevzala ani jednu. Vzala som inde a inú, ale o tom čoskoro.



Obľúbenkyňa z Tesca sa nachádza aj v Dráčiku.

Zašla som aj to zmiešaného obchodu, kde ma zaujala táto vitrínka. Vedieť, že o pár týždňov bude všetko zatvorené, tak by som jednu bábiku niekomu kúpila už vtedy.


Tieto šatočky z nostalgie išli so mnou. Pripomínali mi totiž šatočky, ktoré som Barbie obliekala ako malá.

Tesco SC, 02. 02. V Tescu som bola asi pred týždňom a vyzerá to tam približne rovnako, tak som vám to už ani nefotila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....