piatok 11. septembra 2020

2019 Proudly Pink Barbie - Pinky

 Ahojte priatelia! V prvom rade vám prajem krásny deň. Dnes si predstavíme bábiku, ktorú ste už u mňa mohli vidieť, nakoľko pricestovala ku mne začiatkom roku, ale nechávala som si ju na rozbalenie "za pôrod". Bábiku som kupovala jednak v období, kedy som si myslela, že čakám dievčatko, ale hlavne som ju kúpila preto, lebo ma vyšla iba 1000KČ+pošta. No nekúp to.







Pinky som vzala so sebou do parku, tam chodím veľmi rada a rada tam aj fotím.






Topánky a pančuchy v jednom ma zaujali už dávno. Šárka mi to vysvetlila, ako sú urobené, ale musela som sa na ne pozrieť zblízka.






10 komentárov:

  1. Pinky je nádherná. Určitě by okouzlila i naši Verunku, protože miluje růžovou barvu. Ty boty jsou zajímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to verím, pre dievčatko je úžasná 🥰 áno, tie topánky som dlhšie skúmala.

      Odstrániť
  2. Já miluji růžovou,ale tohle je i na mě moc :-D .Nicméně gratuluji k panence.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Úprimne, aj na mňa je tej ružovej dosť veľa.

      Odstrániť
  3. Jen růžová to může být... Sice je to žůžové až až, ale mě se líbí ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem ku Pinky. Ako i u mňa je ružová farba najobľúbenejšia, ale pri nej je to už i na môj vkus priveľa.😀 Možno, keby jej predsa len nedali ružové vlasy...
    No, inak je super, ten kostým i topánky a tá cena.😊😉😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, mňa presvedčila Šárka, keď ju prezliekla. No, tie vlasy, keď si vezmem, že mám tri bábiky s touto maľbou a účesom :-D Kostýmček je super, topánky a pančuchy mohli vymyslieť aj inak. No, tá cena bola rozhodujúca.

      Odstrániť
  5. Krásná růžovka a velmi módně oblečená. Překvapily mě pohyblivé dlaně a ty botky, to je dobře vymyšlené ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Je úžasná. Som veľmi vďačná, že sa mi naskytla v takej úžasnej cene.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....