nedeľa 6. septembra 2020

Barbie® Clothes: PUMA® Branded Outfit for Barbie® Doll, Sport Top and Skirt with Cap and Water Bottle

 Ahojte priatelia 😄

Po dlhšom čase sa opäť dostávam k napísaniu článku, tentokrát Barbie Puma oblečenia. Tieto menšie setíky boli u nás iba v Tescu, akurát, že v tom našom vôbec a v tých českých mám pocit, že skôr, ale to si nie som plne istá. Každopádne Honzík sa ponúkol, že mi ho kúpi a pošle a tak aj bolo, aj s poštou z Čiech cez Zásielkovňu (vynikajúca služba) to vyšlo určite lacnejšie ako objednávať to zo zahraničia.

Dostal sa ku mne 15. 06. 2020

Prvý pokus o fotenie bol 24. 07., ale zobudil sa Mimísek a už som sa k tomu nedostala a medzičasom som si rozmyslela modelku.

Takže som ho nakoniec rozbalila 27. 07. 2020

A opäť bolo oblečenie plné úchytiek

A opäť narobili úchytky v oblečení diery ako svet ☹️☹️



Potešilo ma označenie Barbie. Ani nepamätám, kedy som ho videla na playline oblečení Barbie

Ako modelku som nakoniec vybrala Sally. Viem, že tu nie je extra obľúbená, ale ja ju mám rada.




Chcela som jej dať balerínky, ale nakoniec som našla len jednu a tak bola pre účely fotenia Popoluška.


10 komentárov:

  1. Krásný set. Tyhle oblečky ve stylu Pumy se povedly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, toto im vyšlo, ešte keby vymysleli balenie, ktoré oblečenie nepoškodí 😢

      Odstrániť
  2. Set je pěkný a Sally sportovní oblečení sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No zo Sally princezná žiaľ asi nikdy nebude.

      Odstrániť
  3. Outfity značky Puma sú všetky super, rada by som aspoň jeden pre svoje kočky vlastnila. Sally podľa mňa presne tento štýl najviac pristane. Je taký športovo-mierne ženský.😊
    Mne sa najviac páči z týchto malých sád tá, kde je ružový top.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú krásne, akurát by sa fakt Mattel mal zamyslieť nad tým balením, lebo ako za tie peniaze, aby malo oblečenie fakt dosť veľké diery, to nie je OK. Aj podľa mňa tento štýl Sally pristane. Áno, ten s ružovým topom je tiež krásny.

      Odstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...