nedeľa 13. septembra 2020

2020 I can be tennis player Barbie - Ľubina

 Ahojte priatelia 😊 Dnes si predstavíme môj posledný prírastok, ktorý mi Ľubino kúpil k narodeniu synčeka a je to vlastne jediná oficiálna bábika, ktorú som k tejto udalosti dostala. Túto nádhernú Teresku som veľmi chcela, ale doteraz som na ňu nenarazila, na šťastie Ľubino na ňu narazil a hneď mi ju aj kúpil a poslal.










Deniska ma poprosila o porovnanie tenistky a Fashionistas Teresky a tak to tu máte.



Tradične som Ľubinu zobrala fotiť do parku.









10 komentárov:

  1. Krásný dárek, máš prima kamaráda. Také moc ráda fotím panenky v přírodě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Na šťastie mám na priateľov šťastie. Veľmi rada fotím von.

      Odstrániť
  2. Krásna je, škoda,že jej nedali kĺbové telíčko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt krásna, ale je smutné, že im už nedávajú kĺbové telo.

      Odstrániť
  3. To je od Ľuba hezké. Přiznám se, že tenistku vidím poprvé, Teresu jsem v ní poznala, až když jsem si to přečetla, ale je fakt nádherná ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja som tiež na živo videla len túto svoju :-)

      Odstrániť
  4. Ľubo je super kamarát a pri tejto bábike nikdy nezabudneš na akú životnú udalosť si ju dostala do daru.😊
    Krásna Tereska, ale súhlasím s Lenkou, mne od začiatku, čo som ju po prvýkrát videla na fotkách, menej pripomína tvár Teresa.🙄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubo je mega :-) No, tak na toto sa zabudnúť ozaj nedá :-) No, ja tam tú Terku úplne vidím, jediná, kde ma táto tvár nezaujala bola tá vysoká Fashionistas s ofinou, ale aj tam tú Terku vidím. V podstate vidím každú tvár, ktorú má daná bábika, výnimku tvorí Holiday 2015, ktorá proste pre mňa nie je Mackie.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....