nedeľa 5. septembra 2021

Bábikovský tag

Ahojte priatelia 😍 Nieže by som nemala čo iné sem zrovna dať, ale zradil ma môj noťas a nechce mi kvôli nedostatku pamäti uložiť upravené fotky (velice milé, že?), tak som si povedala, že kým sa mláďatko nezobudí, skúsim aspoň konečne po "sto" rokoch urobiť tento bábikovský tag, ktorý som kedysi pradávno našla u Maťky a už vtedy ma zaujal a chcela som ho spraviť, tak poďme konečne na to:

1. Kedy si začala so zbieraním bábik Barbie a im podobným?

- dosť ťažká otázka, lebo nedatujem úplne presný počiatok. Prvú Barbie v dospelosti som si kúpila okolo roku 2007, ale taký ozajstný začiatok mánie by som povedala máj 2012. Takže 9 rokov.

2. Tvoja prvá bábika Barbie bola?

- úplne prvá moja v mojom živote bola v mojich šiestich rokoch Mermaid 1991

3. Tvoja prvá zberateľská Barbie?

- môj miláčik Davidko 💗💖💔💓💝💞 Barbie Basics 0002 model 17

4. Chcela by si niekedy zanechať tento koníček?

- never ever (nikdy)

5. Kto všetko vie o tvojom hobby?

- ľahšie by sa zodpovedalo, kto o tom nevie. Vie o ňom skoro každý, kto je so mnou v bližšom vzťahu. 

6. Aká bábika z tvojej zbierky s tebou pravidelne cestuje za hranice na dovolenky?

- za hranice sa veľmi často nedostanem, takže pravidelne žiadna. Ale už 2x mimo Slovensko bola so mnou Vivianka - Dream Glow Barbie 2001. Bola so mnou na Cypre aj v Prahe.

7. Najobľúbenejšia bábika v tvojej zbierke?

- to sa nedá povedať. Núka sa mi napísať Mermaid 2012, ale ona je skôr taká, ktorú by som nikdy nedala, ale či je úplne najobľúbenejšia, to by som priamo asi nepovedala. Ja som vždy taká nadchnutá najnovšou v zbierke a potom je pre mňa niekoľko srdcových záležitostí, ale asi taká, ktorá je srdcovou záležitosťou a je pre mňa zároveň nesmierne milá a vyčarí mi často úsmev na tvári je DOTW Kanada.











8. Ktorú bábiku pravdepodobne v najbližšej dobe predáš?


- no v rámci toho, že som nedávno predala približne 1/3 zbierky, tak dúfam, že sa mi predajú všetky tie, ktoré som na predaj horko-ťažko vytriedila 😀😀😀😀

9. Akú Barbie v súčasnej dobe hľadáš do svojej zbierky?

- momentálne sa dá povedať, že vyslovene nehľadám žiadnu, ale ony si ma nájdu aj samé 😀😀😀😁😁😁😁

10. Keby si teraz išla do obchodu s akou bábikou by si chcela odísť?

- dobrá otázka...asi s karatistkou Dayou




8 komentárov:

  1. Jeej,to sa dobre čítalo 😁. Som rada, že si ho spravila ❤️.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Aj ja som rada, že som sa k tomu dokopala :-)

      Odstrániť
  2. Hezké čtení. Snad brzy potkáš i karatistku, je moc pěkná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super anketa, skvelé otázky Martinka položila. Daya ma prekvapila, že sa Ti páči. Wau, tak už ty zberáš 9 rokov, čas letí, ja už 11.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že ich ona sama nevymýšľala, ak som to správne pochopila, ale však ono je to vlastne jedno. No, z našich obchodov by som si najskôr vzala ju.
      No, veru, cez 9 rokov určite :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....