pondelok 27. septembra 2021

1997 Club Wedd Barbie AA - Wendy

Ahojte priatelia 💗 Minulý rok som tak trochu zabrdla do plánovania svadby a k svadbe patrí pre mňa bábika na auto. Aj keď Barbie je na kapotu auta malá, dokonca aj na tú moju kapotu, ale pri tejto príležitosti som venovala viac času prezeraniu Barbie neviest. Tých je neskutočné množstvo, ale narazila som na túto "špeciálnu edíciu" krásnych troch Mackie. Zaujali ma všetky tri, ale najviac AA. Po tmavej Mackie som túžila už dlhšie, páči sa mi Rapunzel aj Avon Lemon, ale vyhrala to táto.

06. 05. 2020 som teda poslala jednému predajcovi ponuku na 10 dolárov a on ju na druhý deň prijal, takže v máji som zakúpila túto nádherku.


















10 komentárov:

  1. Vybrala jsi krásnou nevěstu. Má kouzelnou tvář a nádherné šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Spojili sa v nej hneď dve veci, ktoré som chcela, takže som veľmi spokojná :-)

      Odstrániť
  2. Prekrásna a raritná Mackie. Neviem, či som ju predtým niekedy videla.🤩❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3 Myslím, že ani ja som túto sériu pred kúpou nepoznala.

      Odstrániť
  3. Krásná je, i ty šaty... Tak ať vybereš na kapotu nějakou krasavici, doufám, že pak bude foto 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, uvidíme, či k tomu niekedy vôbec dôjde, ale nádej umiera posledná....no až raz na to dôjde a Pištík ešte bude vtedy pojazdný, tak určite foto bude :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....