nedeľa 19. septembra 2021

Black Barbie reprodukcia - Blacky

Ahojte priatelia 💝 Dnes si predstavíme môj druhý tohtoročný prírastok. Po zakúpení 40teho výročia prvej čiernej Barbie som po nej poškuľovala, teda po originály, vôbec som netušila, že vôbec reprodukcia existuje. 

Jeden večer som tak brúzdala všetky možné aj nemožné bazáre, som ju na bazos.cz zazrela a hoci stála cez 2000kč, tak som si povedala, že ju chcem. Bola síce rozbalená, ale v krásnom a hlavne kompletnom stave. Honzík mi s týmto nákupom pomohol a nakoniec mi ju poslal do zásielkovne. A ja som si ju hneď vybalila priamo pri smetiakoch 😂




Potom som si ju doma samozrejme pofotila podrobnejšie a aj spolu so Selmou.


















 

 






4 komentáre:

  1. Krásna AA Steffie. Spolu s novodobou podobou tvoria super dvojku.🤩 Ten jej biely outfit mi pripadá ako z filmu Horúčka sobotňajšej noci.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, chvíľu som premýšľala, že či nebudem zháňať tú originál, ale opustila som od toho. No, s tým bielym outfitom máš úplnú pravdu.

      Odstrániť
  2. Je krásná, gratuluji. A holky jsou super duo, zajímavé srovnání jejich podobnosti i rozdílnosti 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Po tmavej Steffie som túžila dlhšie. Áno, sú si podobné, ale rozdielne.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....