streda 15. septembra 2021

Kelly Nostalgic Favorites gift set

 Ahojte priatelia 😊 Dúfam, že ste ešte na mňa nezabudli 😂 Dnes sa opäť raz trochu vrátime v čase a pozrieme sa na bábiky, ktoré som fotila 15. 02., takže len pred siedmymi mesiacmi. 

Tento gift set som vždy dosť obdivovala, ale najviac sa mi vždy páčila ružová Kelly/Shelly a vlastne kvôli nej som tento gift set kupovala, lenže krátko po jeho kúpe sa mi podarilo kúpiť čiernu a ružovú bábiku a set som už nemala chuť rozbaľovať a dobre som urobila, lebo po hurikáne som ho bez problému predala, ale o tom ešte neskôr, teraz si pripomeňme fotky:











8 komentárov:

  1. Krásný set, Shellinky jsou kouzelné. Za tu v černých šatech Ti ještě jednou moc děkuji.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno sú a také vreckové. Ja som hneď vedela, že sa Ti bude páčiť, len som čakala na príležitosť a ona prišla :-) Nie je vôbec za čo, ja ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Tento setík je taký rozkošný. Milujem Shellinky.🥰 Vidím, že ich Mattel asi myslel účelovo i na vianočný stromček, keďže majú na hlave nite na zavesenie.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, boli neskutočne rozkošné <3 Áno, ak dobre viem, ale možno sa mýlim, tak to majú všetky tieto zberateľské, ale je možné, že sa mýlim.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....