sobota 18. septembra 2021

Dvojičky z balíčka

Ahojte priatelia 💞 Dnes vám sem dám fotky mojich najobľúbenejších situácií pri Barbie a to keď sa mi zídu dvojičky. V poslednom balíku sa mi podarilo nastrádať rovno tri rovnaké kúsky a tak vám sem dám fotky:















4 komentáre:

  1. Krásne dvojičky. Mackie ❤️ je topka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju dvojčata. Jen ty první mi připadají každá jiná 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja so dvojičkami trochu až posadnutá :-D Áno, mňa to pri bábikách práve veľmi baví, že aj keď je to jedna a tá istá bábika, tak zvyčajne sú dosť odlišné, ale tieto Millie boli fakt rozdielne a tá moja sa mi o mnoho viac páči.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....