nedeľa 19. septembra 2021

Wish list z 2019

 Ahojte priatelia 💕 Prehrabávam sa starými fotkami a našla som fotku z 12. 04. 2019, ktorý som si vytvorila raz v práci, tak si prosím nevšímajte, že názvy asi nie sú správne napísané
1. Daria Celebutante - táto sa mi podarila, kúpil mi ju Ľubino k narodeninám a aj po hurikáne ostala v mojej zbierke.

2. Kórejská princezná - táto sa ku mne nedostala, ale je nádherná

3. Juliet - Julku sa mu podarilo získať a stále ju mám <3

4. Camp Teresa - tú sa mi podarilo získať a odštartovala krásne kamarátstvo s Vílinkou. Stále ju mám.

5. Happy New Year Kayla - túto sa mi nepodarilo získať, jej ceny sú príšerné a nakoľko momentálne už nemám ani Goddess, tak ju ani zháňať už nebudem.

6. Breakfest Barbie - túto ešte stále obkukávám, ale po hurikáne som na vážkach.

7. Priscilla - túto sa mi podarilo získať. Je to nádherná Mackie, ale v rámci hurikánu dostala nový domov.

8. Skating Midge - túto sa mi podarilo získať, je to jeden z mojich veľkých pokladov a tak mi ostala a dúfam, že to tak ostane aj do budúcnosti.

9. Madam du Barbie - prenádherná a prenádherne vypracovaná Barbie. Je to ale žiaľ totálne vitrínkový kúsok a tie ja už veľmi nechcem tak úplne hromadiť a v dnešných časoch by som ju už na svoj zoznam ani nedala.

10. Batik Princess - opäť nádherná Mackie, ryšavá, to ja môžem. Nebývala u mňa a predpokladám, že už asi ani  nebude.


8 komentárov:

  1. Držím palečky, aby se některá z těch vytoužených k Tobě dostala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, na šťastie, vytúžené už mám doma, ešte by som chcela peknú Looks Victoriu, ale uvidíme. Asi už nebudem pokúšať šťastie.

      Odstrániť
  2. Jsem ráda, že aspoň některá z těch,co jsi chtěla zůstala u tebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) To ja tiež, v podstate z týchto odo mňa odišla len Priscilla <3

      Odstrániť
  3. Nikki, já tomu furt nerozumím, co to je s tím hurikánem? Jinak je fajn, že aspoň některé se podařily. Já vyloženě wishlisty nedělám, jsem flexibilní 😉😂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je na dlhšie, to niekedy vysvetlím, keď sa k tomu dostanem :-) Áno, to bolo fajn :-) Ja tiež nie, skôr sú to bábiky, ktoré by som rada a pomedzi to sa ešte pripletie kopa ďalších.

      Odstrániť
  4. Máš krásne a uhladené písmo.🙂
    Super, že si takéto zoznamy robíš, tým si potvrdzuješ príchod bábik. Mne také chýbajú, nikdy som žiadne wish listy nerobila.🙄
    Batik Princess som doteraz nepoznala. No, ale je to dokonalé krásna hrdzavá Mackie.🥰 Ťa by sa i mne páčila v zbierke.😻

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby nie som pod časovým stresom, tak by bolo krajšie, ale ĎAKUJEM :-) No, ja si wish listy robím hlavne v hlave a musím povedať, že to, čo som ja naozaj chcela, to ku mne prišlo, za čo som extrémne VĎAČNÁ.
      Batik Princess poznám vďaka Deniske a naozaj ma veľmi očarila.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....