piatok 11. februára 2022

2021 Rainbow High Winter Break Skyler Bradshaw

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám chcem predstaviť svoj nádherný vianočný darček a zároveň moju úplne prvú Rainbow High. Dostala som ju priamo pod stromček od muža. Síce som si ju musela objednať sama, sama vyzdvihnúť a aj zabaliť, ale dostala som na ňu financie a keď si to tak vezmem, tak zabalený darček som za tých 5 rokov od muža nedostala, ak nerátam, že ten najkrajší darček bol niekoľko mesiacov zabalený v mojom vlastnom tele.

Vybalila som ju z krabice priamo na Vianoce a hrali sme sa s Pánom Asistentom. Bolo to moc fajn.



Horko ťažko som ju nasúkala do druhého outfitu, keďže som vtedy ešte netušila, že RH majú vyberateľné dlane, ale tak zvládli sme to.

Na Štefana sa chalani vybrali na chvíľu sami von a tak som vybrala "Skajku", aby som si ju viac poobzerala a nafotila.


Jej sandálky krížené s korčuľami ma dostali, ale vlastne sú veľmi štýlové. 



Úprimne, ísť takto na ľad, tak asi dosť prechladne, tie nahé chodidlá ma trochu desia, ale OK, je to bábika.

Čiapku som jej schválne nedávala dole a ako pozerám, čistota nášho radiátora je tiež skvelá, lenže tieto radiátory sú také super, že sa tam vlastne nedá nejako moc dobre dostať ani násadkou na vysávač 😒

Jej vlasy sú úplne úžasné, tie vlnky akoby stočené zo slamiek sa mi neskutočne páči. Barbie s takýmto typom vĺn v zbierke nemám, takže ma to úplne dostalo.

Čo sa týka Rainbow High, veľmi často sa skloňuje ich oblečenie. Pre mňa je to žiaľ asi najväčšie sklamanie. Z každého kúsku som musela obstrihávať nitky a kombinéza sa rozišla na zadočku. 

Zo snowboardu som nadšená, bábika na ňom krásne stojí, zapínanie je funkčné, topánky sedia, proste pecka.




Dierky na náušnice sú dosť veľké, ale pod vlasmi to vlastne nevidieť, takže ani náušnice by moc vidieť nebolo.







12 komentárov:

  1. Tvoje RH se mi moc líbí, Ježíšek dobře vybral. O kvalitě oblečení těchto panenek vím své, ale panenky jsou moc hezké. Vím, že se líbí i panu Asistentovi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bábiky sú pekné, ale tá kvalita oblečenia 😢 Pán Asistent ich miluje všetky 😍

      Odstrániť
  2. Vypadá skoro jako pro děti:-) Škoda toho nedotaženého oblečení, jinak by bylo moc zajímavé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ony sú pre deti 😊 Áno, v takom prípade by to bolo moc fajn.

      Odstrániť
  3. Zaujímavé, že práve oblečenie je problém. Snáď sa pošťastí pri druhých viac. Je nádherná. Mne sa na nej páčia práve tie vlnky. Gratulujem k prvej Rainbow high.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, no ako dá sa to obstrihať, ale pri takých malých veciach mám strach. Áno, tie vlnky sú top, z nich som odpadnutá 😍😍😍 Ďakujem, už ich mám riadnu tlupu

      Odstrániť
  4. Ta je krásná, moc se mi líbí. A má perfektní kalhoty, mě se líbí ty střapce. Takové kalhoty bych mohla udělat nějaké mojí Barbie. Oblečení pro tvoji panenku mě mrzí, ale co naděláš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, toto bola pre mňa najkrajšia RH vôbec, ale páčia sa mi mnohé :-( Nohavice sú super, tie strapce sú sper :-) No, mrzelo to aj mňa, hlavne, keď oblečenie bolo veľmi vychvaľované :-)

      Odstrániť
  5. Gratulujem k prvej RH do zbierky.😊 Ja asi ich krásu neocením, mňa vôbec neoslovujú. Outfity majú super premakané, aj keď ako píšeš, že kvalita trošku potrháva... Aj mne sa na nej páčia jej zvlášne krásne vlnené vlasy.😍

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Koukám, že tyhle panenky jsou teď hodně populární. Mě to sice míjí, ale ráda se na ně podívam ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...