štvrtok 10. februára 2022

Februárové novinky v Dráčiku

Ahojte priatelia 💓 Ako som vám spomenula v článku o Lily, zo zásielkovne som sa zastavila v Pepcu, aby som malému kúpila nejaké tepláčiky, keďže akosi povyrástol 😁 a hneď vedľa Pepca je Dráčik. Zrovna v tej dobe Dráčik naskladnil Amestyth Barbie a Lunar New Year Barbie. Žiaľ, ani jednu z nich u nás nemali, ale RH ma doslova ochromili. Hneď som zbadala prenádhernú Simone.

Skoro som tam odpadla, túto nádhernú letnú krásu som tam naozaj nečakala. Ako vidíte, šatník na mňa stále čaká 😂

Odfotila som aj cenovku, lebo si ceny zvyčajne nevšimnem a ak všimnem, tak nezapamätám.

Prvá lastovička z Rainbow Junior High. Ten batôžtek sa mi neskutočne páči. Dúfam, že aspoň juniorkám odolám.

Prenádherná 💞

Jediná "nová" Barbie v našom Dráčiku

Keďže som bola výnimočne bez Pána Asistenta, tak som si všetky Rainbow High pekne poprekladala a popozerala a objavila som tam ďalšiu z Pacific Coast. 

Riadne som tam poobdivovala Winter Break a došla som k názoru, že sú všetky absolútne nádherné a potrebujem ich dozbierať 🙈🙈🙈 Celkom ma zaujalo, že mali hneď dve Violet a jedna mala ružový rúž a druhá fialový. Na fotke to nie je až tak vidieť, ale bol to markantný rozdiel.


2 komentáre:

  1. Junior High už je u nas🥳🤭. V Amerike sa tiež len začínajú objavovať! Neuveriteľné! Plážové nič moc za mňa ale zimné by som brala na lopate všetky. Hlavne Poppy, Violet Ruby, Skyler, a Sunny. Vynechala by som len zelenú Jade.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super 😍 Z letných sa mi najviac páči Simone a bazén ❤️ Poppy je prenádherná 😍😍😍 No, Jade je tiež pre mňa najslabšia, ale za 35€ som ju "musela" zachrániť

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....