piatok 4. februára 2022

Fashionistas Swapping Style head Cutie

Ahojte priatelia 💕 Akosi sa to zvrtlo a máme tretí deň druhého mesiaca a to je najvyšší čas niečo vyplodiť zo seba a tak som sa rozhodla zabrdnúť do vôd svojich nekonečných restov a predstaviť vám druhú náhradnú hlavičku k Fashionistas Swapping Style. Prvú si môžete pripomenúť tu
Najprv sa mi táto hlavička až tak nepáčila kvôli ružovým vlasom, ale nakoniec som si ju veľmi obľúbila a mám v podstate bábiku s touto hlavičkou doteraz.







8 komentárov:

  1. Naše Verunka by z těch růžových vlasů byla určitě nadšená a mně se taky líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to verím, dievčatká a ružová, to proste ide k sebe :) Mne sa páči aj farba aj účes, nie sú tak úplne tradičné

      Odstrániť
  2. Miluju krátké vlasy, mě se teda moc líbí. A ta růžová jim dává takový šmrnc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež veľmi páči práve kvôli kratším vlasom aj farbe :-)

      Odstrániť
  3. To sú už pomaly "retro" časy, čo tieto Fashionistas predávali ako novinky na trhu.😂 Ja nie som fanúšička farebných vlasov a ani krátkych, takže túto by som si nikdy nekúpila, ale na rôzne extravagantné fotenia a témy si viem predstaviť vlastniť jednu bábiku s farebnými vlasmi.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, aj preto som sa ich rozhodla zachrániť.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....