nedeľa 13. februára 2022

Rainbow High v Bystrici

 Ahojte priatelia 💕 Dnes sa "trochu" vrátime v čase (to sa bude na tomto blogu v tomto roku diať pomerne často), tak sa vrátime na koniec decembra, konkrétne do pondelka 27. 12. 2021. Spolu s Pánom Asistentom sme sa vybrali za babinou do Bystrice. Keďže to bolo plánované už dlho dopredu, objednala som si darček za financie od ocina k Vianociam do Dráčika medzi vlakovou a autobusovou stanicou. Babina nás prišla pozrieť a keďže sme mali kopu času, zašli sme teda do Dráčika. Bolo to celkom náročné, myslela som si, že to bude šup šup vybavené, ale na pokladni riešila zákazníčka darček pre nie jej dieťa, potom ma aj tak poslala dozadu, kde som sa minula s inou kolegyňou a nakoniec sme tam strávili pomerne dosť času na to, že som nemala kočík a teda Pána Asistenta strážila babina, tým pádom som urobila len pár fotiek RH, ktoré boli pri vchode, k Barbie som sa žiaľ nedostala, hoci vyzerali naozaj zaujímavo.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....