sobota 2. apríla 2022

1991 Czechoslovakian Barbie - Zvonka

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám predstavím svoj absolútne posledný prírastok do zbierky. Po dlhšom čase je ním Barbie a to rovno Českoslovenka. Len tak tak to stihla, keďže sa radí do kolekcie pre rok 1991. 

Po tejto bábike som túžila od kedy som ju objavila, ale nikdy som ju cielene nezháňala, hoci býva žiadaná, predsa len väčšina zberateľov v SR/ČR sa narodil ako Čechoslovák alebo Čechoslovenka. 
V jednej z mojich kníh som sa dozvedela, že existujú dve verzie, tá pre svet a japonská verzia. Japonská verzia sa líši len v drobnostiach a to, že má žlté aj červené stužky kratšie.
Moja pricestovala od Moniky Iski Kavickej a vyzdvihla som si ju v zásielkovni 17. 03. 2022, kedy so jej urobila aj fotky.
Meno Zvonka je skrátene od Zvonislava, keďže bábika má na sebe slovenský kroj, chcela som, aby mala nejaké staré slovenské meno a Zvonka sa mi zapáčilo najviac. No dosť mojich slov, fotky:








8 komentárov:

  1. Je krásná, gratuluji. Dřív jsem ji chtěla, ale za přijatelnou cenu jsem na ni nenarazila. A přece jen těch Superstar mám hodně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😀 To chápem, ona je taká typická blond modrooká Superstar, ktorých mám tiež celkom dosť

      Odstrániť
  2. Je nádherná, velká gratulace k tvému novému přírůstku.
    Krásné fotky jsi jí udělala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná, gratuluji. A ten top stav :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😀 až spätne som zistila, že som jej na fotkách nedala ani čižmy 😂

      Odstrániť
  4. Jéj, tá je taká stará ako ja.🤣🤣🤣 Pekný kúsok do zbierky. Určite pamätný pre Československo.🥰

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tým pádom aj ako môj brácho a vieš, že mi to vôbec nedošlo :-D Ďakujem. Je to skôr pamätný kúsok než ťažko hodnotný - blond modrooká Superstar, ale ja som za ňu hrozne rada.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....