pondelok 11. apríla 2022

Ako sme bývali pred redukciou zbierky

Ahojte priatelia 💗 prajem vám krásny štart do Veľkonočného týždňa. Stále spracovávam fotky a tak si opäť dáme nejaké dnes. Tieto sú opäť pred rozpredajom zbierky


Kde sú tie časy, kedy nevedel na posteľ vyliezť? :-D

Veľmi populárna hra - vybrať z krabice všetky Barbie doplnky 

Takto som kedysi mávala Barbie doplnky v takejto klasickej kartónovej krabici. To tu uvádzam preto, lebo teraz je to inak.

Knižnice boli najprv na kríž pri sebe, ale ako Pán Asisent rástol, dali sme ich za seba a pred ne obrazy, aby ich neskúmal.

Vitrínky ešte na pôvodnom mieste pod klimatizáciou

Výstavka na poličke. Proste Barbie boli takmer všade.


10 komentárov:

  1. Krásný nepořádek, to se mi líbí. Já mám panenky v takovém malém pokojíčku pro hosty, ale vystavené je nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám vo všetkom taký organizovaný chaos. No, ja som vždy mala aspoň nejakú časť vystavenú a dúfam, že to tak aj ostane.

      Odstrániť
  2. Ještě, že ty naše holky jsou už velké a ví, že nesmí. Ale je to sranda vidět jak to funguje jinde ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verím, že to je už lepšie s vekom, ale plaziacemu batoľaťu sa to vysvetliť jednoducho nedá. On má teraz svoju "baba", ale aj tak si chce občas požičať moje.

      Odstrániť
  3. Vyzeralo to u Vás dosť prepchato. Videla som, že Basic už bývajú radšej vo vitrínke.😊 No, aj ja si musím dávať pozor, čo mám, kde položené, či vystavené, lebo ani štvornohým rodinným príslušníkom nevieš vysvetliť, že s čím sa môžu hrať a čo je zakázané.😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trošku 😍 No, knižnice sú momentálne v pivnici a všetky zberateľské sú vo vitrínkach alebo na nich.

      Odstrániť
  4. Tak je vidět, že má Tvé geny a Barbie ho prostě zajímají :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....