nedeľa 3. apríla 2022

Obchodové február + marec

Ahojte priatelia 💗 prajem vám krásnu nedeľu (teda aspoň dúfam, že článok vyjde v nedeľu). Nadpis je jasný, tak poďme na to. Vo februári som išla s Pánom Asistentom k zubárke a ten má zubárku v praďalekej Bratislave a tak som si povedala, že v na novej autobusovej stanici je aj nový obrovský nákupák a v ňom nové AllToys, že si spravíme trochu výlet a že sa pomedzi to vyspí (cha-cha, spal až cestou späť v čase, kedy bežne vstáva). Tešila som sa, že uvidím niečo zberateľské (cha-cha, zelený BMR, jo, to je výhra), ale aj tak sa tam našlo pár kúskov k popozeraniu:







Veľké pokušenie, ale aj cena :-(









 



Nemohla som neobehnúť aj bábätkovské oddelenie a tieto kvázi retro hrkálky sa mi hrozne páčili. Škoda, že dítko z takýchto srandičiek už vyrástlo.


Dráčik, 09. 03. 2022


6 komentárov:

  1. Takových panenek u Vás v obchodech. U nás skoro nic, jenom sem tam nějaká Barbie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z posledných svojich návštev hračkárstiev zase pocit, že iné ako Rainbow High bábiky ani neexistujú.😁 U nás v Tescu, či Dráčikoch mimo Mlynoch, akoby skapal s Barbienami pes. V Mlynoch majú u nás Draka, fialovú Ametyst, pár BMR, zlaté vianočky, inak nuda.😏

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je práve to, že u RH vidím nové kolekcie, nové bábiky. Pri Barbie málokedy vidím niečo nové, takže to zvyčajne ani moc nefotím. Ametyst som ešte na živo nevidela, ale zvyšok menovaných áno.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....