nedeľa 10. apríla 2022

Ako sme bývali 12/2020

Ahojte priatelia 💖 Pri prehrabávaní sa fotkami som narazila ešte na fotky z decembra 2020 a keďže nedávno som v komentároch u Ivky bola trochu vyzvaná, nech nafotím svoju zbierku, tak si hovorím, že sa aj hodí vám zrovna tieto fotky ukázať.  Tu je samozrejme zbierka ešte pred rozpredajom. Sľubujem, že niekedy nafotím ako to vyzerá aktuálne, ale naozaj netuším kedy. Priznám sa, že štatisticky ani netuším koľko dievčat a chlapcov naše rady opustilo, ale určite veľa. Predpokladám, že aspoň 100 ale možno aj viac.

Skriňa v spálni. Jednu poličku tvorili "morčiatká", druhú plážovky a spacie krásky a tretiu playline megamix.

Knižnice s Basics a Looks/FF Teresami/Top Model si môžete pamätať ešte z mojich zberateľských začiatkov v Petržalke, po presťahovaní do Senca boli najprv v spálni pri posteli a predtým ako sa narodil Pán Asistent, tak boli premiestnené do obývačky. Väčšiu časť týchto bábik nemám. Ostali mi Basics, dve Look, jedna Top Modelka, Fashion Fever Terky a z Barbie filmov mi ostal iba Derek. Bábiky nad knihami mám okrem Priscilly všetky.

Vitrínky mám teraz inde a z obsahu mám približne asi polovicu.

Z tejto fotky až mrazí, pretože veľmi veľa kúskov už nemám.

Z tejto fotky mi v zbierke ostala len Nisha, Eiffel Tower a Daria Celebutante. 



19 komentárov:

  1. Krásna zbierka. Neboj sa prídu aj časy, keď vitrínky opäť budú praskať vo švíkoch 🙏

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maťka, tak ony praskajú aj teraz, lebo poličky som zrušila. Je to teraz inak ako to bolo, keď si tu bola.

      Odstrániť
  2. To bylo panenek. Ale nejhezčí ti zůstaly, a to je důležité.
    A už máš zase plno nových, možná i zajímavějších.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Nových nemám až tak veľa, nie je na to momentálne čas, ani financie, ale v podstate mi to nevadí. Prišli dva dlho vytúžené kúsky, takže mám radosť :-)

      Odstrániť
  3. Nikky, díky za fotky. Moc mě baví, když se můžu podívat, jak mají vystavené/uložené panenky ostatní sběratelky. Měj se krásně! Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no mám tých historických fotiek pomerne dosť :-)

      Odstrániť
  4. Panenky kam se podíváš :-D Já jsem se rozrostla na pět vitrín, ale to už je opravdu můj strop ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,ja by som prijala vitríny aj na ostatné, dosť mi chýbajú, ale momentálne na ne nie je aj tak čas, takže je to dobre ako to je.

      Odstrániť
  5. Páni to je tedy obrovské množství,to by mě švihlo.Jsem asi jediná sběratelka,kterou stresuje velké množství :-D .Máš ovšem krásnou sbírku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som hromaditeľ, nie zberateľ :-D Nie, určite nie si jediná, poznám kočku, ktorá má vždy len určitý počet a predá niečo zo svojej zbierky, keď si kúpi/chce kúpiť nejakú inú bábiku, takže pravidelne v podstate svoju zbierku obmieňa, čo viem, tak má 2-5 stálic a zvyšok sa dosť mení.

      Odstrániť
  6. Ach, to sú už "retro" časy, no ešte dve vitrínky by sa Ti i pri súčasnom stave určite zišli, aby bol i súčasný stav menej preplnený. Vidím ešte i svojho Tateho.😊 Mne nevadí väčšia zbierka, veď tento koníček je práve o tomto, o zbieraní.😉 O tej kočke som už počula, ktorá má len určitý počet a potom posiela vždy nejaké z kola "von". Tak to by som zase ja nemohla zniesť.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz je to dosť voľné oproti predošlým rokom, ale keby som chcela mať všetko vystavené, chcelo by to ešte veľmi veľa priestoru stále.
      Úprimne, tiež by som nevedela poslať niekoho preč, keby som nemusela len kvôli počtom. Počty ma nikdy nedesili, ale chápem, že moja zbierka môže niekoho desiť, kto je na počte do 50 alebo aj menej kusov.

      Odstrániť
  7. Krásné fotky. Přeju Ti, ať se zase brzy zaplní všechny mezerky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti, ono sa to už pomaly zaplnilo takmer do predchádzajúcej podoby.

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Ďakujem, boli časy, kedy toho bolo ozaj až moc.

      Odstrániť

@BarbieStyle Fashion Pack – Spring Date

 Ahojte piatelia 💖 Pomaly ale isto sa k nám vkráda jar a ja som sa preto rozhodla, že vám predstavím ďalší z mojich vianočných darčekov, kt...