piatok 15. apríla 2022

2014 Mix and Match mermaid Barbie - Luna

Ahojte priatelia 💗 Prajem vám krásny Veľký piatok. Dnes si opäť predstavíme môj prírastok, ktorý mám hádam od roku 2019 alebo 2020, už presne neviem. 
Dlho som sa vyhýbala tomuto ročníku morských panien, ale nakoniec som sa rozhodla, že by bolo dobré mať každý ročník, ale kým som sa ja rozhýbala, tak už samozrejme v Dráčikoch prestali byť (hoci sa tam držali roky) a tak som prešla inzeráty a našla som hneď dve - ružovú blond a hnedovlásku za pár euro. Síce sa mne najviac páčila fialová blond, kúpila som ich. Hnedovláska bola v lepšom stave, ale páčila sa mi do tváre menej a tak išla bývať k vnučke našej nedávno zosnulej kamarátky Růženky, z ktorej odchodom sa stále vyrovnávam a aj tieto morské panny mi ju pripomínajú. Viem, že jej nástupkyňa, moja menovkyňa, má tiež veľmi rada morské panny a preto som sa jej ju rozhodla podarovať.

Svoju Lunu som fotila na brehu Slnečných jazier minulú jeseň, kedy som pofotila hneď štyri bábiky, ktoré si v najbližšej dobe predstavíme.






Zvyšné dve belošky z kolekcie


12 komentárov:

  1. Tato mořská panna se mi taky moc líbí.
    Taky často vzpomínám na panenkářku Růženku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná morská panna do zbierky. Stále tiež nemôžem uveriť, že Ruženka už medzi nami nie je.... 😥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je pěkná a hlavně ti doplňuje sbírku mořských panen.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná, ale trochu mě to mate. V krabici růžové pramínky nemá, ty se objeví po namočení? To víš, u nás mořské panny nefrčí, tak nemám zkušenost...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V krabici je tá s finálovými vlasmi. Táto nemá meniace sa vlasy. Skúsim niekedy nafotiť tie svoje.

      Odstrániť
  5. Je krásná, optimistická, klasická Barbie.
    Jinak na Růženku také často vzpomínám, všechny nás to zaskočilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      To áno, je to prvýkrát, čo ma osobne niekto z Barbie sveta navždy opustil. Trúfam si povedať, že sme si boli blízke.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....