nedeľa 24. apríla 2022

Bublinky od Klárky

Ahojte priatelia 💗 prajem vám krásnu nedeľu. Dúfam, že máte viac slniečka ako ja. Opäť som sa dostala k fotkám a tak si hovorím, že si sem opäť nejaké dáme. 

Niekedy v januári Klárka v RH skupinke nafotila svoje krásky v teplákových súpravách a mne sa neskutočne zapáčili. Rýchlo sme sa dohodli a ona mi dve ušila, plus k tomu ešte jedny legíny. Vedela som, že to chcem pre svoje Skyler, takže poďme sa na to pozrieť.











Posledné dve fotky mi nastyloval Pán Asistent


9 komentárov:

  1. Jééé ty teplákové soupravy tvým holkám moc sluší. A máš šikovného Pána Asistenta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😉 Veľmi sa mi páčia a áno Pán Asistent je čím ďalej tým šikovnejší a rád fotí bábiky 😍

      Odstrániť
  2. Klárka je veľmi šikovná, krásne vie šiť na bábiky.🥰 Ja veľmi nie som na túto športovú módu, takže ma zaujali tie lesklé legíny. 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je veľmi šikovná. Ja to tiež pri bábikách až tak neoblubujem, ale k RH sa mi to hodilo. Legíny sú super, dlho som nemala nič lesklé v zbierke

      Odstrániť
  3. Ty bundičky jsou fakt super, paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....