streda 13. apríla 2022

2914 Beach Nikki

Ahojte priatelia 💗 Prajem Vám krásnu slnečnú stredu. Dnes som sa rozhodla ukázať vám fotky bábiky, ktorú už nevlastním, ale fotky ostali, tak prečo nie.

Popravde, keď som ju zbadala v inzeráte za pár euro, ani som nepátrala bližšie, ktorá bábika to je, proste pre mňa to bola Adria (ktorých mám dosť málo) a potrebovala zachrániť. Neskôr som prišla na to, že je to Beach Nikki 2014, ktorá sa vtedy vo výpredaji v Dráčikoch predávala za približne rovnakú sumu, akú som dala ja za túto ohranú, ale v podstate mi to vôbec nevadilo. Iba za poštovné sa mi podarilo zohnať ešte v roku 2020 jej plavky.

Do tých som ju obliekla a žiaľ vytiahla na fotenie až pred predajom:



Dnes býva u zberateľky v Čechách a verím, že tam má milujúci domov.


8 komentárov:

  1. Usměvavé zlatíčko přineslo nám sluníčko ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, má milující domov a jsem ráda že ji mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna Adria, tých nie je nikdy dosť. A dokonca sa nám už prihlásila i nová majiteľka, takže sa má dobre.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to bol popud, prečo som ju chcela tak zachrániť, že jéj, Adria za pár euro a túži po záchrane.
      Áno, Věrka mi opatruje pár dievčat :-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. To veru áno. Priala by som si opäť nejakú zberateľskú.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....