štvrtok 9. marca 2023

2021 Made to made Barbie černoška - Darinka

Ahojte priatelia 💕 Dnes si predstavíme z mojich vianočných darčekov. Nad touto bábikou som uvažovala už veľakrát, ale jej cena mi prišla príliš vysoká, ale keď som ju zbadala v bazári ani nie za polovičnú cenu, neváhala som. Nie som síce totálny fanúšik MTM tela, ale má nádhernú tváričku.

Prišla v skvelom stave, fakt ako nová, kĺby sú krásne pevné.



Tvár June mám v dosť veľkej obľube a táto je krásna aj napriek pixelovej maľbe.








10 komentárov:

  1. Krásná panenka, Darinka je prostě fešanda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som za ňu veľmi vďačná, že si našla ku mne cestu :-)

      Odstrániť
  2. Opravdu krásná tvář, gratuluji k výhodné koupi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto bola jedna z tých posledných Barbie, ktoré majú v našom Alltoyse. Tak som si ju trošku obzerala.🙂 Je pekná.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona je pekná, aj keď chápem, keď jej niekto prehodí s hlavou od Fashionistas June s copíkmi.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....