streda 8. marca 2023

2022 Dreamtiopia Mermaid Barbie - Sandra

Ahojte priatelia 💗 Dnes si predstavíme tretí prírastok pre tento rok a to moja už dlho zháňaná Dreamtopia Mermaid Barbie Torinka. Predávala sa chvíľu v ČR v Lidli, ale u nás v Lidli neboli, ani v e-shope, takže to padlo. 

U nás som ju nikdy nevidela, až do nedele 18. 02. a rovno som si ju kúpila. Je to veľmi zaujímavé, že tvár, ktorá celkovo nie je veľmi využívaná, bola v minulom roku použili hneď pri dvoch morských pannách. No dosť slov, Sandra:












Milujem jej fialové vlasy s tromi odtieňmi. 

Oproti prvej Torinke, ktorú som získala, je táto lepšia v tom, že sa dá posadiť.






A ešte teda obrázok celej série, z ktorej som paradoxne nevidela ešte len Millie.



8 komentárov:

  1. Je opravdu nádherná, jedna z nejhezčích mořských panen za poslední dobu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež mám ten pocit a veľmi sa mi páči aj jej bacuľatá kolegyňa

      Odstrániť
  2. Fialovou mám ráda, takže to jo panenka přesně dle mého gusta. Zajímavá tvář, hezká malba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež som si moc ázijskú Tori nevedela predstaviť, ale myslím, že to vyšlo fajn :-)

      Odstrániť
  3. Táto Tori je taká éterická. Má krásne fialové vlasy.💜

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona je taká zaujímavá, občas na mňa na fotkách pôsobí trochu ako mrcha. No, od Teba pochvala na farebné vlasy, tak to už musí byť.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....