sobota 4. marca 2023

2022 Basic Mermaid Barbie - Davina

Ahojte 💖Dnes si predstavíme môj druhý prírastok v tomto roku, aj keď sme si ešte nepredstavili prvý, ale k tomu sa hádam čoskoro dostanem.

Bábiku som si pôvodne objednala z pompo.sk s vyzdvihnutím v OC Retro Bratislava, ale keďže sme vtedy nakoniec do Bratislavy nešli, tak rezervácia prepadla a ja som sa rozhodla si ju objednať s doručením do odberného miesta v našej ulici, takže som ju mala hneď pri sebe. 

Pán Asistent ju chcel hneď vybaliť, tak sme ju vybalili.














Bábika má úžasnú maľbu, vlásky sú trošku tvrdé a asi by som prijala, aby boli pekne zarovnané, ale v podstate mi to nevadí. Telo je žiaľ jeden kus, takže sa nedá ani posadiť, ale aj tak som veľmi rada, že ju mám.
Tiež som samozrejme neodolala a odfotila som ju spolu s podľa mňa najkrajšou Tori ever a to roztlieskavačkou.

Tiež vám sem dám ďalšie dve verzie:



8 komentárov:

  1. Je to krásná panenka. S tou pohyblivostí je to zajímavé, když poslední dobou až na Color Reveal a nějaké s funkcí vznikají Barbie, které mohou sedět.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je hrozne milá :-) No, tak je to predsa len taká základná morská panna

      Odstrániť
  2. Souhlasím, že roztleskávačka je top, ale i tahle panenka je pěkná. Jen mě zaráží to absolutně nepohyblivé tělo, naše holky ráda dělaly, že panenka plave a vlní se...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, tie výrazné zelené oči sa mi na nej hrozne páčia. No, to telo vôbec nechápem :-(

      Odstrániť
  3. Tori už postúpila i do morských pannien. Táto tvárička má potenciál.🙂

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....