piatok 3. marca 2023

Sobota po obchodoch, časť 1 - senecká

Ahojte, v sobotu 18. 02. som sa ocitla neočakávane hneď v troch hračkárstvach, tak vám sem postupne dám fotky, čo som v nich ponachádzala. Začneme klasikou a to našim seneckým Dráčikom a Tescom.


Farebné Shadow High ma celkom prekvapili, sú ešte celkom slušnou novinkou.


Z týchto morských panien prahnem po Tori, ale aj táto Daisy ma veľmi príjemne prekvapila. Je fakt nádherná.

Šokoval ma hlavne veľmi vyvážený bočný pohľad, čo je v poslednej dobe skôr zázrak ako pravidlo.




Napodobenina Evičky v Tescu.


6 komentárov:

  1. Barevné Shadow High jsou krásné, ani jsem netušila, že jsou i jiné než černobílé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je ich už veľmi veľa, aj také neónové rockerky.

      Odstrániť
  2. Zdá se mi to, nebo ty první dvě mají oči vsazené?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá Evička má krásnu lamu.🦙😄😍

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....