nedeľa 5. marca 2023

Sobota po obchodoch, časť 2 - AllToys Avion Bratislava

Ahojte 💕 ako som spomínala v tomto článku, v sobotu 18. 02. som sa v podvečerných hodinách ocitla neplánovane aj v Ikei a keďže tá je hneď vedľa Avionu, kde sa nachádzajú hneď dve hračkárstva, tak som sa zastavili najprv v AllToys a odtiaľ vám pridávam tieto fotky:

Momentálne pre mňa najvyhľadávanejšia Rainbow High.


Kopa BMR "zelenáčov", ktorých ani za necelých 17€ nikto nechce.



Nádherná Torinka, ktorá po odobrení Ľubom išla so mnou. Nemá dokonalé oči, ale na to, že to bol jediný kus, ktorý som kedy videla na živo, je super a to som na fotkách teda videla veľa hrôz.

Prekrásna základná princezná Daya. Keby nemala také strašne nepoužiteľné telo, tak by ma veľmi lákala.

Krásna cena setu (39,99€), mne sa ho podarilo získať ešte o pár euro lacnejšie, ale o tom neskôr.








6 komentárov:

  1. Mě u té mořské panny přijdou oči OK, tak nevím, ale blbě vidím :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že keď spätne pozerám teraz na tú fotku, tak aj mne :-D

      Odstrániť
  2. Ach, chudáci zelenáči, brala by som ho, len by som mu musela prefarbiť vlasy.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, keď boli pod 20€, tak som váhala, či jedného nevziať, ale ja by som ho musela aj odlíčiť a to už neviem, ako by to dopadlo.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....