nedeľa 4. júna 2023

2023 Fashionistas Barbie 199 - Anabella

Ahojte 💗 V poslednej dobe sa mi nakopilo Barbie fotiek a tak si predstavíme môj šiesty prírastok v tomto roku. Táto bábika ma veľmi zaujala a keď sa objavila na Mall.sk pod 10€, tak som si ju objednala. Bábika má vysoké telo a jednu z nových tvárí, čo ma tiež zaujalo.












4 komentáre:

  1. Nevím, jak v jiných verzích, ale tady mi evokuje Indiánku... Šaty mi vzorem připomínají IT klubovou Nadju z minulého roku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, je to možné, mne príde taká nejaká exoticko miešaná 🥰
      Áno, tá Nadja je nádherná 😍

      Odstrániť
  2. Táto je tá z krajších Fashionistas.🙂 Veru, taká Indiánka.

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....