sobota 10. júna 2023

Dráčik a iné v priebehu času, druhá časť

Ahojte priatelia 💖 Dnes si dokončíme tohtoročné behačky po seneckých obchodoch, aby sme sa mohli pohnúť do minulosti 😂

Dráčik, 06. 05. 2023
Ďalšia chromá tenistka, táto si vyslúžila od Mattelu už len sukňu 

Zberateľské kúsky u nás. 




Set Voldíka a Harryho trochu klesol na cene, ale aj tak je to ešte slušná pálka oproti tomu, za akú cenu sa ich podarilo nakoniec zohnať mne.


Pepco, 06. 05. 2023






Tesco u nás už dlhú dobu ignoruje Barbie

Dráčik, 27. 05. 2023


Bábiky z novej série RH ma prekvapilo, keďže RH už toľko nesledujem, tak som ich vôbec nemala naštudované a táto je úžasná.





Ako som tak prechádzala fotky, zistila som, že túto kočku mám odfotenú asi 5x. Nejaká podprahová info, že kúp ma?



Pepco, 27. 05. 3023














8 komentárov:

  1. Pěkné věci v obchodech máte. A ta pětkrát vyfocená mermaidka je opravdu krásná, i ten ocas je krásný, jak je průhledný se třpyťkami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, ten chvost vždy rozhrkám. Mala som takýto kryt na mobile a bola to veľká zábava

      Odstrániť
  2. Prodejny Tesco jsou u nás v okolí hrůza delší dobu i v jiných sortimentech. S nostalgií vzpomínám, jak jsem tam kdysi narazila na zlatou Raquelle. Teď už snad žádné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tiež si pamätám iné šťavy v Tescu celkovo.

      Odstrániť
  3. Pepco bude aj u nás v dedine, veľmi sa teším tomu, trošku civilizácie na dedinu... 🤣

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to verím, že sa tešíš, aj pre malinkú tam raz-dva nakúpiš :-)

      Odstrániť
  4. Tesco začalo ignorovať sortiment Barbie tento rok. Hrôza. Kde sú tie časy, keď som za 8€ kúpila v zľave Barbie Módne ikony....😢 RH sú všetky, tak "vymakané".🙂 Teniska Barbie, chúďa.😅

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, máš pravdu. U nás som len včera videla morskú pannu a nejaké Reveal, ale inak nič, čo sa týka Tesca. No veru, kde sú tie časy, keď sa Fashionistas dali ako prvé kúpiť práve v Tescu.
      Sú krásne vyšperkované.
      Tenistka - radšej sa nevyjadrujem.

      Odstrániť

2023 Chormatic Couture Barbie Orange - Sunquick

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám predstavím bábiku, ktorú mám doma najkratšie, hoci mnohé iné čakajú na predstavenie a mnohé ďalšie vôbec na naf...