štvrtok 8. júna 2023

Čipkovaná róba

Ahojte priatelia 💓 prajem vám krásny deň.

Dnes by som vám chcela prestaviť šaty, ktoré som kúpila od Dominika pred pár mesiacmi. Dosť dlho som ich mala odložené v kabelke, potom som ich presunula na hromadu materiálu "na fotenie" a proste nedávno nastal čas, kedy som ich konečne vytiahla.

Tieto šaty som kúpila v domnení, že podobné mám doma, akurát v modrej, ale keď prišlo na fotenie, nedokázala som ich nájsť, našla som len krátke kokteilky. 

Ako predstaviteľky som chcela dve čo najviac podobné bábiky a keďže tieto dve sa zvyknú občas pomýliť, tak som si ich vybrala:







Prvá fotka šiat ešte v aute z 25. 03. 2023




2 komentáre:

  1. Čipka je elegantná látka, šaty sú krásne.❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale ešte stále rozmýšľam, že čo sa mi marí s tými modrými šatami s čiernou čipkou. Nejde mi to do hlavy.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....