streda 7. júna 2023

Dráčik a iné v priebehu času, prvá časť

Ahojte priatelia 💓

Ostalo mi v notebooku dosť fotiek z obchodov a si hovorím, že keď sa mi to tu už pekne rozbehlo s tými článkami, že je najvyšší čas to sem dať, tak nech sa páči:


Tak tieto dve sú zo začiatku roka z nášho Dráčika, asi tam nebolo nič zaujímavejšie než táto morská panna s trblietkami v chvoste.

Ďalšia fotka je z Billy, kde ma vždy prekvapí, že tam vôbec niečo hračkovského typu majú:

Tieto dve sú opäť z nášho Dráčika, keď sa začali objavovať novinky pre tento rok:

Pre porovnanie morské panny s tvárou Daysi. Podľa mňa je tá novšia o mnoho lepšia.
 Čo si myslíte vy?

Opäť Dráčik, tentokrát z konca marca:

Objavila sa aj princezná z novej kolekcie. Z tejto kolekcie je nádherná opálená Daya, keby nemala plastový top, tak je už asi u mňa.

Morská panna z posledného filmu Mermaid Power. Tu skutočne neviem, či sa mi páči černoška alebo beloška alebo vôbec nejaká, zatiaľ z tejto kolekcie nemám žiadnu predstaviteľku a úprimne ani neviem, či vôbec budem mať.

Vianočka v krásnej cene.



4 komentáre:

  1. Daisyny sú krásne obidve, nevedela by som si asi vybrať - po druhú by som sa veľmi skoro vrátila 🤣. Morské panny z nového filmu sú dosť slabota aj celkovo ten film už nie je to, čo to bývalo 😢. Ja momentálne do heackarstiev nechodím, odkedy mám Viky, len raz som bola, a to len s cieľom rozhodnúť sa, či Victoriu z Rainbow high potrebujem (menovkyňa😁) a Zooey modrokožku tiež. Myslím, že ich budem potrebovať obe 🤣... Sú prekrásne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja mám z tej predošlej série Teresku a to mi asi aj stačí, dokonca som teraz podľahla na Vinted (to je moja nová smrť) aj jednej staršej Millie, že si doplním zbierku :-D
      To chápem, ja keby ho nemám cestou na námestie, tak sa tiež nikam nedostanem. Zrovna dnes sme chceli ísť do Dráčika na Obchodnej a bol zatvorený :-D čakala som, že dieťatko to vezme horšie, ale nakoniec som skoro plakala ja :-D
      No, tie sú krásne obe, treba :-) Victoria je naozaj neskutočne sladučká <3 tú som videla nedávno na živo :-)

      Odstrániť
  2. Mne sa viac páči Daisy v ružovom.🙂 V Bille som asi nikdy nepozerala bábiky.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne :-) No, ja mám dokonca jednu Barbie z Billy.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....