pondelok 12. júna 2023

Barbie Color Reveal Mermaid series 2 green - Petrana

Ahojte priatelia 💝 prajem vám krásny deň.

Už som vám predstavila všetkých 6 prírastkov, ktoré som nakúpila tento rok, aj keď siedmy mám na ceste, tak som sa rozhodla, že je čas si predstaviť bábiky, ktoré mám doma už z roku 2021, 2022 a možno dokonca jedna je aj z roku 2020.

Túto som kúpila tuším v Pepcu alebo v Dráčiku, už si ani presne nepamätám, ale nemala som čas pozerať kódy a tak som proste jednu tubičku vzala. Po otvorení doma som bola mierne sklamaná, lebo to nebola ani jedna z mojich favoritiek a ešte nerozbalenú som ju ponúkla na predaj/výmenu, ale nikto sa na ňu neozval a ja som si uložila do skrine a dlho som nemala vôbec žiadnu chuť ju rozbaliť, to prišlo až s článkami od Marťky, ktorá postupne predstavila všetky žienky z tejto kolekcie.



















4 komentáre:

  1. Mne práve príde asi táto najkrajšia 😁. Ak by si chcela Dayu, tak na vinted ju majú za 5,65 a s poštovným tuším vychádza okolo 7 €. Trochu má divoké háro, ale to by šlo rozčesať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa najkrajšia zdá tuším červená a potom Daya, potom táto, potom Miluška a nakoniec Carnaval a teda Kenoš, ten je čistá hrôza.
      No jo, Vinted je moja smrť.

      Odstrániť
  2. Ach, ja nie som vôbec fanúšik tejto kolekcie.😅 Táto morská panna je poriadna Hipisáčka.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa z celých týchto Reveal páčia iba tieto morské. No, nie je to zrovna hit tejto kolekcie pre mňa, ja by som chcela oranžovú alebo červenú :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....