piatok 9. júna 2023

Podobné tváričky

Ahojte priatelia 💗 Prajem vám krásny deň. Snáď aj bezdažďový :-) Ako som už spomínala v tomto článku, robila som tvárí na základe toho, že Lubino raz napísal, že tvár Victoria mu príde ako mix Louboutin a Mermaid a ja si myslím, že môže patriť do tejto skupinky nežno zasnených, aj keď Lou sa často považuje za namyslenú, tak ja osobne to tam moc nemám.

Zhodou okolností je moja Vicky zrovna modrooká blond a tak mi došlo, že aj Lou aj Mermaid mám práve v tejto verzii, čo sa mi dosť hodilo.




V čase, keď som toto fotila, ma pobolieval zub, tak som si neodpustila fotku Vicky, ktorá čaká na zubné ošetrenie.


2 komentáre:

  1. Tá Victoria sa mi páči čím ďalej, tým viac.❤️ Pre mňa je každá z týchto tvárí jedinečná a odlišná.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa je nádherná a viem, že sa asi veľa ľudí nahnevá, ale pre mňa je zatiaľ krajšia ako červenovlasá (ale tú som zatiaľ nevidela nikde na živo).
      Tiež si osobne myslím, ale tak typovo idú celkom k sebe, to je pravda.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....