sobota 26. apríla 2014

BB 001*08 - Catalina

Po pofotení Vierky som si aj ja myslela, že na chvíľu u mňa nastane útlm, čo sa týka bábik a hlavne BB, ale všetko bolo inak. Písali sme si raz s Terkou o tom, že mi ešte štyri kočky z BB 001 chýbajú a ona sa spýtala, že ktoré, tak som jej napísala a ona na to, že nedávno Mbili videla v jednom eshope. Ešte stále tam bola, tak mi ju Terka objednala. Potom tam už nebola, takže mám očividne poslednú voľnú Mbili v ČR :-) Teruška, ďakujem ti z celého <3

Catalina prišla ku mne úplne nová. Mám takú radosť. Mbili tvár mi učarovala už pri Vikyho Chango a keď som vybalila Catalinu, hovorila som si ako som mohla žiť bez nej. Je úžasná. Jedna z mojich naj bábik.


Má prekrásne oči a vlasy






Moje dve Mbili

Na tejto bábike ma predovšetkým zaujali červené pery a VLASY!!! Takže pár aktov




Terezka mi poslala spolu s Catalinou aj niekoľko kúskov letného oblečenia:


S Catalinou som si dokonca vyskúšala zmenu účesu, čo som zatiaľ žiadnej bábike v dospelosti neurobila.

Toto tričko som skombinovala z jednoduchými džínami a opäť prišla zmena účesu :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....