nedeľa 6. apríla 2014

BB 1.5*01 - Amélia

Amélia je mojou prvou kráskou z kolekcie BB 1.5 a zatiaľ aj poslednou. Páčia sa mi všetky štyri, najviac ryšavá Steffie. Aj jej šaty sa mi páčia najviac. Verím, že čoskoro sa k Amélii pridá nejaká jej sestrička :-)

Amélia prišla ku mne z USA originál v krabičke :-) Takže prišlo k môjmu obľúbenému odbaľovaniu :-)


Po vytiahnutí z krabičky

Po vyslobodení. Jej šatočky sú z mierne šušťavého materiálu a krásne stoja aj po vyzlečení ...



Má krásnu maľbu, mám hrozne rada kombináciu modrých očí a tmavých vlasov.


Moje BB Mackie :-)

Všetky majú modré oči, ale každá iné. Bobby ich má čisto modré, Amélia modro-šedé a Stelluška modro-zeleno-žlté

Mala som chuť vyskúšať na Amélii aj iné šatičky :-)


K jej úžasným modrým očiam som hľadala niečo modré :-)


V lesklých šatách

Takáto rocková verzia sa mi na nej veľmi páčila.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....