utorok 29. apríla 2014

Erika v modrom

Áno, máte pravdu, tieto šatočky som už raz predstavovala. Vtedy som ich ako úplne anonymné kúpila od pána Jirku z českého mmb. Neskôr som objavila, aké sú to šatočky a na nete som ich našla pofotené na krásnej ryšavej Goddess z BB002. No mohla som tejto múze odolať? Nemohla. Tak vám to prinášam.

Takto šatičky vyzerajú pôvodne, mne chýbajú tie úžasné silonky :-(

Tieto fotky ma inšpirovali k dnešnému foteniu


A táto kombinácia v mojom podaní:




Originál lodičky som síce Erike dokázala obuť, ale vyzeralo to desivo a tak som zvolila strieborné sandáliky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....