piatok 25. apríla 2014

Magická 100 :-)

Včerajší Ľubov článok s prehľadom jeho zberateľských nádheriek ma donútil konečne sa dokopať k tomuto článku a aj k inému, ale o tom neskôr. Sarah bola mojou 100 bábikou Mattel práve sa nachádzajúcich u mňa, keďže tri dievčence začiatkom roka moju zbierku opustili. V krátkom fotoprehľade môžete vidieť, ako moja zbierka počas tých necelých troch rokov rástla.

Takto moja zbierka vyzerala, keď sme sa nasťahovali s Vikym do spoločného bývania. Ako teraz pozerám z tejto zostavy ešte ostali všetky dievčence a dvom z nich pribudli aj ich originálne šaty :-)

Zbierka sa s Vikyho pomocou a podporou rýchlo rozrastala

Po kúpení poličky, tam boli moje dievčence, až kým sme sa od Vikyho neodsťahovali.

Takto to vyzeralo, keď som sa nasťahovala do nového podnájmu :-)

Rok 2014 začal expanziou BB dievčat v mojej zbierke a na poličke spolu s ostatnými už nemali miesto

A tak majú momentálne BB dámy a pán spolu s Terez vlastnú poličku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....