sobota 19. apríla 2014

Moje dievčatá trochu inak

Všetky tieto bábiky vlastním, ale našla som kde-kade na nete ich fotky v rôznych podobách. Spoznáte ich?

Nie je aj takto hrozne roztomilá?


Nádherná Goddess v oblečení FF, ktoré plánujem kúpiť aj tej mojej, lebo táto fotka sa mi hroooozne páči.

No nie je v tej čapičke roztomilá?

Moja krásna modrooká Skylar :-)

Túto fotku som si požičala od La Míshe :-) No musím sa priznať, že chvíľu som na mmb pozerala, že čo je to za krásnu Teresku, kým mi to došlo :-D S tými rozpustenými vlasmi je nádherná




Niekedy je dobre aj pretelenie, toto sa mi normálne nenormálne páči

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....