piatok 11. apríla 2014

Botičky od Blanule :-)

Už dávnejšie som si objednala u Blanky pár párov topánočiek pre BB, ktoré predávala na mmb :-) Po čase som si ich dala poslať a ako modelku som si vybrala Čou :-)

Prvými predstavenými topánočkami budú špičáčiky skombinované s pracovnými kostýmčekom a kabelkou so striebornými časťami :-)


Špičáčiky sa mi tak zapáčili, že som si ich zobrala hneď dvakrát. Tentokrát čisto čierne skombinované s malými čiernymi od Stellinky :-)



Tieto krásne sandáliky som skombinovala s úžasnými šatami od Hanneton. Hoci to farebne ešte stále nie je ono, je to k tým šatočkám najbližšie :-)



Ružové sandáliky ma naozaj potešili. Čou si vybrala k nim tento veselý kompletík :-)



Bordové lodičky mi chvíľu robili stres, lebo som zistila, že nič v ich farbe nemáme :-) Ale tak sme zobrali to, čo sa k tomu hodilo najviac :-) :-D



Strieborné sandálky som skombinovala s bielymi šatočkami








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....