nedeľa 20. apríla 2014

2014 Bedtime Princess Barbie - Sarah

Túto nádhernú okaňu som prvýkrát zbadala v Pompe v Retre, kde som sa zastavila po predaji Holiday Season Barbie. Mali tam už vtedy niekoľko Barbie na rok 2014 a mňa najviac dojala práve táto mäkkučká, ale jej cena mi prišla privysoká. Keď mi Zuzka písala, že u nich v ČR sa predáva za skoro polovicu, poprosila som ju, aby či by mi ju neobjednala a tak je moja Sarah až z ČR :-)

Sarah prišla originál v svoje krabičke, v ktorej sa dala "omakať". Nie je veľmi pohyblivá, dajú sa jej mierne vyklopiť ruky, inak nič. Je mojou prvou bábikou z tohtoročnej kolekcie. Už má tie nové veľké oči, našťastie na jej hlavu nie sú až také priveľké.




Sarah má na nohách vymodelované topánočky, mne pripomínajúce balerínky.

Sarah má úplne iné telíčko ako moje predošlé soft body Barbie. Ruky aj nohy má z mäkkého plastu (asi taký z akého bývajú hlavy Barbie) a látkového tela.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....