streda 9. apríla 2014

BB 002*03 - Angie

Tohto blonďavého anjelika som našla na českom mmb. Naneštastie sa mi vtedy Gabi kukla na blog a ja som si predávajúcu (zhodou okolností Gabiku) s našou Gabi poplietla. Gabi, ešte raz, prepáč. Hoci som sa chcela tento rok naozaj viac zamerať na kočky z BB001, Angie som nemohla odolať. Meno dostala lebo mi pripomína angel, teda anjela, čo ona so svojimi nádhernými vláskami určite je :-)

Angie dorazila v originál krabici, čo mám asi najradšej :-) Síce tá suma býva potom za bábiku vyššia, ale mám istotu, že bude kompletná :-) V minulom roku som zažila pár šokov a tak som radšej za originál v nerozbalenej krabici :-) Niekedy to samozrejme vzhľadom na cenu nejde :-D




Trochu adrenalínu na balkóne :-)


V šatách od Amélie :-)



V ružovej sa mi veľmi páči. Trochu som sa bála, či nebude pôsobiť prisladko, ale myslím, že nie.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....