utorok 5. augusta 2014

BB 001*05 - Sayuri

Priznám sa, že ani neviem ako začať. Tak je tu prvá bábika z dvoch, ktoré boli predbehnuté sestričkami zo sérií. Myslím, že koho predbehla Ghoopi ste ihneď vedeli, nakoľko mi tieto bábiky chýbali už len dve. Takže poslednou z BB001 u mňa je práve krásna Kayla/Lea. Táto bábika bola pre mňa modlou od kedy som ju prvýkrát videla. Považujem ju za jednu z TOP, aj keď chápem, že nie každému sa páči. Mne od začiatku pripomína Snehulienku. Je to moja tretia bábika s touto tvárou a všetky sú z rady Barbie Basics :-)
Touto bábikou sa mi splnil aj taký zberateľský "cieľ" na tento rok. Cieľ je preto v úvodzovkách, že keby sa to nepodarilo do konca roku 2014, tak sa nezbláznim. Len sa mi to na začiatku roka videlo ako reálny plán. Priznám sa, že ma však hreje pri srdci pocit, že vyšiel :-)

Bábika prišla ku mne úplne nová, ten povytiahnutý prameň je už moja práca. Nedokázala som sa jej nedotknúť :-)



Účes je urobený tak, že jeden prameň je zčesaný cez čelo dozadu prichytení gumičkou a obtočený okolo zvyšku chvosta

Drobný kazisvet...padavky








Sayuri má jemné, krásne čierne vlásky vyčesané do drdola


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....