pondelok 18. augusta 2014

Sadie a Jeremy

Sadie sedela do neskorých nočných hodín za svojim notebookom, predsa len, časový posun je časový posun. Keď jej hellboy83 napísal správu: "Milá Sadie. Neviem, či ma pochopíš, dúfam, že áno. Rozhodol som sa, že teraz, keď mám konečne vysokoškolský titul a celé to náročné obdobie za sebou, že na mesiac vyrazím do hôr, aby som sa poriadne zresetoval. Plánujem si však so sebou nezobrať ani telefón. Viem, že Ti budem chýbať a ver, že aj Ty mne. Budem na Teba myslieť každý deň. Vytlačil som si všetky fotky, ktoré si mi poslala a vezmem si ich so sebou. Teším sa na Tvoje písmenká, keď sa vrátim. Dúfam, že ma budeš čakať. Tvoj hellboy."
Sadie skoro odpadla....na mesiac? Bez mobilu? A ako s ním bude v kontakte? Čo ak sa mu niečo stane. Už sa jej kotuľali slzičky po lícach, keď zosmolila odpoveď. Že mu teda želá príjemný pobyt, že sa naňho samozrejme bude tešiť a že si naňho počká....vnútri však nevedela, čo si má o tom myslieť a potrebovala sa porozprávať. Vedela, že jej skvelé sesterničky by to nepochopili. Povedali by jej, že sa má na celého hellboya vykašľať aj na celé vypisovanie. Avšak sesternička Alisa má skvelého muža. A tak sa Sadie rozhodla porozprávať o tom všetkom práve s ním.

Stretnutie prebiehalo na verejnom priestranstve - pri bazéne U Viktorky, aby náhodou nevznikali reči, že sa ženatý muž stretáva so slobodnou slečnou

Sadie vyrozprávala celý príbeh Jeremimu a potom si vypočula jeho názor

Ach, Jeremy, som taká šťastná, že si sa so mnou porozprával

Jeremy ostal ešte chvíľu pri bazéne a premýšľal, prečo sa Sadie nezdôverila jeho Alise


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....