sobota 23. augusta 2014

Shani 1991

Toto telo nesie rok narodenina môjho bráška a našej Mary. Mala som 5 rokov a mojím najväčším snom bolo mať doma nejakú originál Barbie - tú pravú od Mattela. Vyplnilo sa mi to žiaľ až o rok neskôr. Zatiaľ som zrejme ničila tie svoje rozoberateľné z dutého plastu.

Telo sa napriek nevôli zberateľov používa dodnes a to bábikách DOTW. Áno, má aj tohtoročná Mexico. Mne osobne to až tak nevadí, nakoľko svoje DOTW najčastejšie nechávam na poličke v svojich pôvodných outfitoch. Momentálne sa v mojej zbierke nachádza v štyroch kusoch, všetko DOTW (Argentina, Írsko, Sumatra, Mexico), ale prvýkrát som sa s ním stretla na playline bábike, na ktorej som si všimla iné lakte ako mali moje zvyšné bábiky. Viac v článku o Tiffany, ktorá dnes už netvorí moju zbierku(o bábikách, ktoré tento rok odišli si povieme snáď niekedy). Telíčko má ohybné (pukacie) kolienka a čo sa týka pohybu neprinieslo oproti TNT nič nové. Mám toto telo v troch rozličných rozloženiach rúk

Obe ruky vystreté

Ohnutá ľavá rúčka

Ohnutá pravá rúčka

Priznám sa, že mi tieto dve telá neprišli nijako zvlášť odlišné, kým som neprirovnala raz Marqueritu ku Kirké. Rozdiel mi až "vybil" oči.

V priebehu 25 rokoch nám bábika výrazne schudla, predovšetkým v oblasti trupu a hrudníka.

Podobne ako pri tele TNT či Skipper sa trup dá celý otočiť o 180 stupňov


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....