piatok 15. augusta 2014

Krásne vlásky

Dlho som rozmýšľala, ako tento článok nazvem, aby vyjadril radosť, ktorú mám. O mojom pokuse o odlepenie vláskov Lauren ste už čítali v mojom článku o tvári Aphrodite. Priznám sa, že Lauren sa mi od začiatku páčila z plavkovej série najmenej a to sklamanie, keď som ju vybrala z krabičky, môj pocit iba umocnilo. Jej vlásky boli zalepidlované po celej dĺžke. Bábiku som dlhý čas nevzala do rúk. Potom som však videla na nete fotky, kde bola odlepená a nedalo mi to. Snažila som ju odmastiť všetkým možným, už som to vzdávala, keď som v Lidli kúpila pre mňa zázračný šampón na mastné vlasy, s ktorým postupne a pomaly prichádzal úspech.
Vopred sa ospravedlňujem za nahé fotky, ale samozrejme som bábike neumývala vlásky v šatách 😇 a fotiek bude trošku viac ako ste u mňa zvyknutí, tak hádam vám to nebude vadiť. Pôvodnú podobu sa mi nepodarilo zastihnúť, ale môžete si ju pozrieť v prvom článku o nej.

Po pár umytiach bokov vidieť, že vlásky po stranách sa krásne odlepujú...Na tejto fotke veľmi dobre vidieť, kde sú vlásky ešte zalepené


Vrch vláskov odmastený





Ostáva odmastiť spodné vlásky


Záverečné fotenie s plne odmastenými vláskami som sa rozhodla fotiť von. Slniečko naozaj pražilo a mne nedošlo, že mi bude presvetlovať fotky, tak bábika vyzerá ako "pravá blond", ale v skutočnosti sú je vlásky teraz niečo medzi platinovou a blond...sú skutočne veľmi svetlé a napríklad s farbou plavkovej Goddess sa už nedajú vôbec porovnávať




Tento krásny čmeliak nám robil vonku spoločnosť...

Rozpustené vlásky





Bábika má v skutočnosti teraz skôr takúto veľmi svetlú farbu vláskov...ako vidieť, vietor jej dokázal zdvihnúť jediný samostatný vlások....to by sa pred mesiacom určite nedalo...vlasy boli v prameňoch k sebe prilepené



Kto má rád šípkový čajík?




Momentálne má pre mňa Lauren svoju najdokonalejšiu podobu a som s ňou maximálne spokojná. Ak ste došli až sem, smekám pred vašou trpezlivosťou s mojimi fotkami a želám krásnu dobrú noc!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....