nedeľa 17. augusta 2014

Lily hľadá topmodelku - téma: Black&white

Keď som prvého augusta zbadala novú tému Lily fashion hľadá topmodelku, bolo mi jasné, ako by moje fotky mali vyzerať: Čierna modelka v bielych šatách. Tak som schytila tú najtmavšiu z mojich dievčat a otvorila škatuľu so šatami a povyťahovala biele vecičky. Nebolo ich veľa, ale ani málo. Viaceré sa mi zdali perfektné, ale moje zmamenie mi zase robí škrt cez rozpočet...neviem sa rozhodnúť v ktorom outfite mám Yemayu na súťaž nafotiť. Tak dúfam, že mi poradíte 
A všetkým, ktorí ste dali hlas v minulom kole Mikaele, srdečne ďakujem :-)

1. Spodná bielizeň

2. Zima

3. Biela blúzka

4. Ružové bodky


5. Slummber party

6. Biele mini

7. Káro

8. Okolo krku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....